איך נגביר את תחושת השייכות בכיתה שלנו?
לכולנו ברור כמה חשוב שילדים ירגישו שייכות לכיתה. אבל רגע לפני שנעבור לאיך גורמים לזה לקרות…בואו נדבר על מדוע בעצם
לכולנו ברור כמה חשוב שילדים ירגישו שייכות לכיתה. אבל רגע לפני שנעבור לאיך גורמים לזה לקרות…בואו נדבר על מדוע בעצם
בשנים האחרונות התגבר המחסור במורים, מחנכות ואף מנהלות. בין הסיבות המיוחסות לכך ניתן למנות את מעמדם הנמוך מאוד של המורים
"אני רוצה לאפשר לו לבלות, להסתובב עם חברים, להיות עצמאי, ומצד שני אני דואגת, חוששת שיגרר אחרי אחרים לדברים בעייתיים…"
הידעתם? ב – 64% ממקרי הפגיעה בילדים ונוער שארעו ברשת בשנת 2022, הפוגעים היו בעצמם קטינים! כמורים, עלינו לייצר שיח
>> בסוף העמוד יש תרגום לערבית אנשי ונשות חינוך רבים מדווחים שהתוקפנות בכיתות מגיעה לשיאים חדשים לאחר השנתיים המורכבות
עבור התלמידים/ות שלנו, רצח רבין הוא משהו שלקוח מספרי ההיסטוריה. אבל השיסוי, ההסתה, האלימות – הם עדיין כאן, ואנחנו צריכים
על מנת שיתרחש חרם – הכיתה צריכה לאפשר זאת. בעוד שתופעות כמו מריבות וגילויי תוקפנות שונים יקרו באופן נורמטיבי בכל
הסטטיסטיקה העגומה מראה שב – 60% מהכיתות בישראל התרחש חרם.חלק גדול מהילדים המוחרמים לא משתפים בחוויה הקשה שהם עוברים וגם
כלים חשובים בנוגע לסמארטפונים בגיל צעיר. בכיתה ד' סיפרה לי הבת שלי ש"גילי התעצבנה על דנה והוציאה אותה מהקבוצת וואטסאפ
מה לעשות כשהילד שלי נמצא בחבורה שמדירה ילד אחר? בכנות? יש בי חלק שמבין אותו. למה הוא צריך לשחק עם
הצטרפו לרשימת תפוצה
WhatsApp us