מנחים וצוות

צוות העמותה

צוות העמותה

ועד מנהל

עדי ויגודסקי:

יו”ר הועד המנהל, מנכ”ל בנק UBS ניירות ערך ישראל. בעל תואר MBA מאוניברסיטת בן גוריון, בעל נסיון של 20 שנים בשוק ההון. בעבר ניהל את מחלקת הברוקראג’ בכלל פיננסים בטוחה.

ד"ר קובי גוטרמן:

ראש המרכז להכשרה ולפיתוח מנהלים. בעברו ניהל שני בתי ספר, אחד מהם הוא בית הספר היהודי בסן דייגו, קליפורניה ארה”ב. בנוסף, שימש ד”ר גוטרמן כיועץ אקדמי ביחידה להכשרת מנהלים במשרד החינוך.

ד”ר אורי קצין:

בוגרת ביה”ס לעבודה סוציאלית ורווחה חברתית באוניברסיטה העברית בירושלים ובעלת תואר שלישי מביה”ס לחינוך באוניברסיטה העברית. מתמחה בתהליכי הוראה-למידה ובפיתוח מקצועי של מורים ומלווה סגלי הוראה בתחום הפדגוגי בתהליכי הוראה ופיתוח מקצועי של מורים. משתייכת לסגל מכללת סמינר הקיבוצים ולסגל מכללת ירושלים בית וגן.

ד"ר חדיג'ה טאהא:

תושבת גלגוליה, הקימה וניהלה מערכת חינוך מורכבת, יועצת למערכות חינוך בהובלת תהליכי שינוי, מובילה תהליכי התפתחות ולמידה של מנהלי בתי ספר ובעידוד ייזמות במערכת החינוך.

לאה מנסור:

סמנכלי"ת פיתוח עסקי בינ"ל בחברת Wawiwa Tech Training ובעברה סמנכלי"ת בחברת בריטניקה העולמית, מנהלת שיווק בינ"ל במרכז לטכנולוגיה חינוכית וחברת הצוות היזמי בחברת קומפי. בעלת תואר ראשון במחשבים באו'נ בר אילן ובוגרת ממר"מ הדרכה. רואה במע' חינוך יציבה, מתקדמת ומוגנת מפתח להצלחת הנוער והחברה הישראלית.

עופר גוטרמן:

מנהל יחידת המודיעין העסקי בפירמת הייעוץ וראיית החשבון BDO ישראל. חוקר בכיר במכון לחקר המתודולוגיה של המודיעין. שימש כעוזר למודיעין של המזכיר הצבאי לראש הממשלה ובמגוון תפקידים נוספים באגף המודיעין בצה"ל. בעל תואר שלישי מאוניברסיטת בן-גוריון במחלקות למזרח-תיכון ולפוליטיקה וממשל.

חן אריאלי:

עומדת בראש כוח המשימה הלאומי הלהט”בי בישראל- ‘התארגנות עממית לאומית’. מדובר בארגון זכויות אדם ללא מטרות רווח המבוסס על מתנדבים המייצג את קהילת הלהט”ב.

שלומי בן פורת:

מנהל את מחלקת תשתיות ITשל אינטל באירופה וישראל במהלך שלוש השנים האחרונות. בעל ניסיון של כ 10 שנים בניהול מחלקות שונות בארגון ה IT של אינטל העולמית. עובד באינטל למעלה מ- 20 שנים. בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול/מערכות מידע מאוניברסיטת בן-גוריון וMBA מהמכללה למנהל בתל-אביב.

ישי קנובל:

יזם ומנכ״ל חברת טכנולוגיות הבריאות HelpAround Medical, המפשטת ומנגישה טיפולים רפואיים מורכבים למחלות כרוניות קשות. קנובל הוא יוצא יחידת ממר״מ ובוגר אוניברסיטת MIT בקיימברידג׳, ואף ייצג את האוניברסיטה בוועד המנהל של ביה״ס התיכון Fenway High בבוסטון.

בן ארי קוטאי:

מנהל קבוצת פיתוח בחברת הסייבר קלארוטי. ממקימי המיזם החברתי “פיית החשבונות” שהוקם כדי לגייס כסף ולעזור לאנשים שנקלעו למצוקה בעקבות משבר הקורונה. מעל 10 שנות ניסיון בפיתוח מערכות מורכבות ובעל תואר ראשון בהנדסת תוכנה.

ד"ר מושיק לביא:

סמנכ"ל חדשנות ויזמות באוניברסיטה הפתוחה ןמרצה מן החוץ בבי"ס לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל-אביב. בעל תואר שלישי בכלכלה ותואר שני בסוציולוגיה של החינוך. לשעבר, עורך בכיר ב-"ידיעות אחרונות".

עו"ד רועי מקלר

מתמחה בייעוץ והנחייה לבניית שת"פ אפקטיבי בצוות ובין צוותים, ומלמד זאת גם בקורסי מנהלים מטעם NSI הרווארד ובסמינרים בינ"ל. הקים וניהל את קולאב-החממה לחדשנות חברתית, את קואליציית ארגוני הבוגרים, את המינהלת הלאומית לקשרי ישראל והתפוצות ואת יוזמת הנשיא. בוגר הפקולטה למשפטים ותכנית המצטיינים למוסמך באונ' העברית וכיהן כעמית מחקר בכיר באונ' ת"א.

שירלי אורן:

אם לשני בנים, סמנכ״לית התוכן של ערוצי ויאקום בישראל ביניהם הערוצים לילדים – ניק ג׳וניור, ניקלודיאון וטין ניק, בחברת ענני תקשורת. בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול, עם 24 שנות עבודה בטלוויזיה לילדים, קרובה ומחויבת לקהל היעד. מאמינה בילדים ובטוחה בכח שלהם לשנות ולהשפיע למען עתידם.

צח בורוביץ:

מנכ"ל ומייסד "הקבינט"–אחת מחברות קשרי הממשל והלובינג המובילות בישראל המייצגת עשרות לקוחות בכנסת ובממשלה. קודם לכן כיהן במועצה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה. בעל MBA מאוניברסיטת רייכמן ו-MA במדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב ומרצה בתחומי מדיניות במגוון מוסדות אקדמיים.

ועדת ביקורת

עו״ד סער גרשוני:

ממקימי משרד גרשוני עורכי דין. בעל תואר שני במשפט וטכנולוגיה. בעל ניסיון רב בייצוג ויעוץ בתחום קניין רוחני, במשפט פלילי ואזרחי. מתמחה בייעוץ אסטרטגי לחברות, משלב ההקמה ועד המכירה. בנוסף לאכיפת זכויות קניין בפני ערכאות כגון רשות הפטנטים וסימני המסחר, בתי המשפט ורשויות המכס.

ליהי שפרן:

בנקאית השקעות בקבוצת ה- Healthcare של בנק ההשקעות ברקליס בניו יורק. בעבר עבדה ככלכלנית מחקר מאקרו באגף הכלכלן הראשי של משרד האוצר. בעלת תואר MSc בכלכלה מ- London School of Economics ותואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאונ' ת"א.

צוות המטה

יוני צ’ונה, מייסד ומנכ”ל שותף:

ממייסדי מרכז מצמיחים לפני 20 שנים, ומשמש כמנכ”ל מאז הקמתו. מפתח השיטה החינוכית ומחבר הספר “מצמיחים ברשת”. על הישגיו בתחום שיפור איכות החיים זכה מרכז מצמיחים בפרס יו”ר הכנסת 2016. במסגרת המרכז מנחה יוני סדנאות לילדים ולנוער בסיכון, למורים, הורים ואנשי חינוך. יוני הוא יועץ מקצועי לתכנון מדיניות להתמודדות ולהפחתת אלימות וכן מרצה באקדמיה בארץ ובחו"ל, בפורומים מקצועיים ובתקשורת. בשנת 2023 הוזמן להרצות באו"ם בכנס בנושא בריונות רשת בקרב ילדים ונוער. במסגרת לימודיו בתוכנית המצטיינים לתואר שני במדיניות ציבורית באונ' העברית, ניתח את מדיניות ההתמודדות עם אלימות בבתי הספר הן ברמה הלאומית והן ע"י תוכניות חיצוניות, וכתב עבודת תזה בנושא "כיצד ערכי ה”העידן החדש” משפיעים על החינוך בבתי ספר בישראל".

גיאורג רוסלר, מייסד ומנכ”ל שותף בהתנדבות:

בעל תואר שני בלימודי יהדות, עם התמחויות בהיסטוריה וחוק מאונ' היידלברג. בעל תואר מדריך מ ”Gewalt Akademie Villingst”. כמנכ”ל שותף במצמיחים אחראי על שיתופי פעולה עם ארגונים גרמניים רלוונטיים. מנהל שותף של המרכז הישראלי למניעת התעללות בעבודה – DEmobbing Israel.

דניאל הירשברג, רכזת פרויקטים ואדמיניסטרציה:

בעלת תואר B.E.D במסלול מורות גננות ממכללת אורנים, וכן בוגרת לימודי “שיטת מילר” – שיטה לטיפול קוגניטיבי התפתחותי לילדים עם לקויות עמוקות, מאוניברסיטת תל אביב. בעלת ניסיון בהוראה לגיל הרך, בין השאר עם ילדים על הספקטרום האוטיסטי. בעברה עבדה כעוזרת אישית למנכ”ל חברת הנדסה.

ליאור איסלר- רכזת פיתוח תוכן, מישוב והערכה:

רכזת פיתוח תוכן, מישוב והערכה. בעלת תואר ראשון במחשבת ישראל וספרות עברית, ותואר שני בלימודים הומאניטריים. בוגרת קורס שיטת “ייעוץ הדדי להערכה מחדש”, וקורס הנחיית קבוצות בשיטת “מעגלי הקשבה”. בעלת ניסיון רב בחינוך הבלתי פורמאלי בעבודה עם ילדים ונוער בעמותת “אחריי!”, בפנימיות ובבתי ספר.

אורלי שירי, רכזת פרוייקטים:

בעלת תואר ראשון בהתנהגות ארגונית וניהול משאבי אנוש ממכללת עמק יזרעאל ותואר שני בלימודי עבודה מאוניברסיטת תל אביב. למדה הנחיית קבוצות במכללת ‘גישות’ ואימון אישי בבית הספר למאמנים Extra Mile. בעלת ניסיון בעבודה עם קבוצות, בני נוער, הדרכה וניהול משאבי אנוש בארגונים שונים.

ענת גלעד, מנהלת שותפויות ופיתוח עסקי:

עוסקת מזה 3 שנים בתחום של פיתוח משאבים ושותפויות במגזר החברתי. בעלת תואר שני מחקרי בתקשורת ועיתונאות מהאוניברסיטה העברית.

ליאור שוחט,מנהל-שותף אסטרטגיה, שותפויות ופיתוח משאבים

בעל ניסיון עשיר בניהול ובפיתוח שותפויות בין המגזר העסקי וקרנות פילנתרופיות לבין המגזר החברתי-חינוכי. מוביל ושותף בהקמה ובאסטרטגיה של גופים ממשלתיים וגופים במגזר השלישי. בעל תואר שני מאוני' ת"א במדע המדינה.

נילי גרינבלט, תפעול ופרוייקטים:

בוגרת מגמת משחק בחוג לתיאטרון באוניברסיטת ת"א ובוגרת לימודי NLP ודימיון מודרך במכללת רטר. בעלת ניסיון רב שנים בתחום התקשורת השיווקית וההפקה בטלוויזיה ובעיתונות.

אביבה קמחי, רכזת תפעול

בוגרת B.A בתולדות האומנות ומדיניות החינוך מאוני' תל אביב. מטפלת מוסמכת ב "שיטת אלבאום" - לטיפול בהפרעות קשב וריכוז אצל ילדים ומבוגרים כאחד. בעלת ניסיון רב שנים בתחום השיווק והתפעול ובניהול ממשקים עם מערכת החינוך.

עדי קוג׳מן אקוקא, רכזת השתלמויות מורים וקליטת מנחים:

בוגרת תואר ראשון במדעי המדינה ויחסים בינ״ל ובעלת תעודת הוראה מטעם בית ברל. בוגרת לימודי עיצוב אופנה ב״שנקר״. בעלת ניסיון רב בהוראה והדרכת ילדים ובני נוער.

מיכל גוטמן קרמר, מנחה בכירה ומובילת פרוייקטים פדגוגיים

מדריכת הורים מוסמכת מכון אדלר, מגשרת, בעלת תואר שני MA בניהול וישוב סכסוכים ומו”מ מאונ’ בר אילן. ניהלה את מרכז הגישור והדיאלוג בקהילה ברמת השרון ובערבה התיכונה. ניהלה תכניות ארציות בעמותת “מוזאיקה”, מנחה סדנאות ומפגשי דיאלוג וכן מובילה מסעות במסגרת "תקווה ישראלית בחינוך" מטעם בית הנשיא.

מנחים/ות

מנחי/ות צפון

בועז הדרי:

ראש צוות מחוז צפון. מנחה בכיר ודמות מפתח בפיתוח התוכן בארגון. בוגר BA בעבודה סוציאלית (מכ' תל חי). עיצב את תהליך ההסמכה למנחים חדשים, פיתח קורסים מקצועיים לצוותי חינוך, ניהול וקב' הורים. בעל ניסיון במע' חינוך בלתי פורמליות.

אור זהבי כץ:

מנחת קבוצות ויועצת ארגונית. בעלת M.A בסוציולוגיה ארגונית מאוניברסיטת חיפה ותעודת הנחיית קבוצות. בעלת ניסיון בהנחיית קבוצות עם קהלים שונים בתחומים מגוונים כגון קידום תעסוקה, השתלבות באזרחות לאחר שירות צבאי או לאומי, העצמה אישית, ליווי צוותי חינוך ועוד.

נטע סמואל-גרין:

מנחת קבוצות ויועצת ארגונית. בעלת תואר שני במנהל עסקים בהתמחות ביעוץ והתנהגות ארגונית, בעלת תעודת מטפל בגישה קוגניטיבית-חברתית ולמידה מתווכת. בעלת ניסיון רב שנים בעבודה פרטנית וקבוצתית עם מגוון אוכלוסיות בחתך גילאים נרחב בתחומי הנחיה, יעוץ, הדרכה וטיפול בנושאים מגוונים.

יסמין דאניאל:

בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות, תואר נוסף בהוראת ספרות ערבית ותואר שני בשפה וספרות ערבית. לימדה בבית ספר יסודי ובחטיבת ביניים. כיום מנחת סדנאות בכיתות ומכשירה אנשי חינוך בשיטת מצמיחים.

אהוד סלעי:

בעל תואר ראשון ותעודת הוראה בלימודי אזרחות ודמוקרטיה מטעם מכללת אורנים ובוגר קורס הנחיית קבוצות. בעל ניסיון עשיר בתחום החינוך החברתי- קהילתי. מתמחה בבניית תכניות חינוכיות, ניהול פרויקטים, ייעוץ והכשרת צוותים ומנהלים.

תאיר רגב:

מנחת קבוצות המגיעה מתחום החינוך המיוחד שפתי-רגשי. M.A בהנחית קב' מאוניברסיטת חיפה. בעלת ניסיון בהנחיית קבוצות עם קהלים שונים בתחומים כגון קבוצות דיאלוג של ערבים-יהודים, העצמה אישית, הורים, צוותי חינוך ועוד.

אורי לוינסון:

בוגר תואר ראשון בעבודה סוציאלית במכללה האקדמית תל-חי. עבד כעו”ס בתכנית מרכזי נוער במצבי סיכון של עמותת עלם ובמסגרות חינוך בלתי פורמאליות של ילדים ונוער למעלה מעשור.

קארין שפירא כהן:

מנחת קבוצות, מרצה ומדריכת הורים בוגרת מכון אדלר. בשילוב עם ההנחיה במצמיחים מלווה הורים ומשפחות בתהליכי שינוי ומנחת סדנאות וקבוצות הורים.

מייס נאטור:

בוגרת החוג לתיאטרון באונ' ת"א. שחקנית תיאטרון וקולנוע, מנחת קבוצות ומורה למשחק. ניסיון של כ 10 שנים בהנחיית קב' רב תרבותיות. מקדמת שיטת לימוד שתאפשר לתלמידים ללמוד מקצועות באמצעות כלי משחק ותאטרון.

רולא אבו חוסין:

בעלת תואר ראשון במדעי הרוח והחברה מאונ' הפתוחה. בעלת ניסיון בהנחיית קב', הדרכת קבוצות של נוער לזכויות אדם, הנחיית נערות פלסטיניות וישראליות בעמותת Creativity for Peace, לדיאלוג בין נשים פלסטיניות וישראליות.

ליאורה קטינא:

תואר שני ניהול מע' חינוך, ת.הוראה בחינוך המיוחד, ריכוז והכלה. ניסיון בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי-ניהול חינוך בל"פ ,יו"ר הנהלה ציבורית של החינוך בעין השופט וניהול צרכים מיוחדים. מנחת קב' והדרכה פרטנית הורות ומשפחה בשיטת אדלר.

אלה ברקאי:

בעלת תואר ראשון בחינוך, לקויות למידה ושילוב אומנויות במכללה האקדמית תל-חי. בעלת תואר שני M.S.P ב’חברה ואומנויות’ העוסק בחינוך ושינוי חברתי דרך הנחיית קבוצות ואומנות. בעשור האחרון, עסקה בתחום החינוך הבלתי פורמלי.

נועה הראל:

בוגרת תואר ראשון בחינוך חברתי למנהיגות ובמשאבי אנוש במכללת תל-חי. בעלת ניסיון רב בחינוך הבלתי פורמלי. בעברה עבדה בתנועת הצופים ובפרוייקט פרח עם נערים בכל הגילאים ובהובלת תהליכים ואירועים.

חסן חאג':

מגיש תוכנית הפרלמנט הצעיר, מאמן מנטאלי, מדריך, ומנחה. בוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה וסטטיסטיקה, ותואר שני במנהיגות חינוכית. עסק כבנקאי בבנק הפועלים וכמנתח נתונים פיננסיים בסוכנות הידיעות העולמית רויטרס. שימש כשגריר עמותת HundrEd בכנסים בינ"ל לחידושים בחינוך.

רחל רוזנפלד:

מאמנת, מנחת סדנאות ומרצה בתחום ניהול זמן, מטפלת בפרחי באך. מאמינה בעוצמה ובחכמה אלוהית הטמונה בכל אדם, אוהבת את החיים, א.נשים ובעלי חיים.

גיא רזניק:

בוגר לימודי מורי דרך, בעל ניסיון רב בחינוך והדרכה במסגרות בלתי פורמליות ובעבודה פרטנית וקבוצתית עם ילדים ובני נוער. מנחה קבוצות במרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית. ניהל בעבר את ״ביה"ס לשלום״ לילדי פליטים ביוון.

ענת פונרו כפרי:

בוגרת תואר ראשון לחינוך מיוחד ופסיכולוגיה במסלול הרב תחומי במכללת תל חי בוגרת לימודי עיצוב ואדריכלות פנים במכללת כנרת. בעלת ניסיון בניהול מערך החינוך החברתי קהילתי במרחב הכפרי.

שיר בן-טל פרידמן:

בעלת M.A Executive במינהל ומנהיגות בחינוך, אונ' ת"א. BA בחינוך חברתי, מכ' תל חי. ניהלה מחלקת נוער ברשות מקומית באצבע הגליל. הדריכה שנים רבות בחינוך הבל"פ במגזר הכפרי.

ליאור מזומן צ'רקס:

בוגרת B.A בחינוך ולימודי נוער באונ' בן גוריון ,M.A בייעוץ ופיתוח ארגוני במכללה למנהל. מדריכת הורים ומנחת קב' במכון אדלר. עוסקת מעל עשור בחינוך, הדרכת צוותים מקצועיים, אימון אישי וקבוצתי.

מראם עיאדאת:

בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותקשורת מאונ' חיפה, מנחת קבוצות ומאמנת אישית. בעלת ניסיון בהנחיה עם בני נוער בדגש על מפגשים רב תרבותיים המבוססים על שילוב חינוך אומנות ומתמקדים חשיבות הדמוקרטיה, שיווין וקבלת האחר.

גאיה אסתר נבט:

בעלת תואר ראשון בתיאטרון, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאונ' ת"א, תעודת הנחיית קבוצות, לימודי משחק וכתיבה, לימודי חינוך למיניות בריאה לילדים ונוער והעצמת ילדים בדרך הקשב Be Now.

עינב קדוש:

בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה מטעם מכללת עמק יזרעאל. בוגרת קורס אימון והנחיית קבוצות בעלת ניסיון בעבודה עם ילדים ונוער כמאמנת רגשית חברתית ובעלת ניסיון ועבודה עם ילדים עם קשיים חברתיים ורגשיים באופן פרטני וקבוצתי.

פאתנה מסארוה טמיש:

בעלת תואר ראשן במדעי רוח ותקשורת, בהתמחות קולנוע וטלוויזיה ממכללת כנרת. צלמת מקצועית, מורה ומדריכה בצילום בבתי הספר. בעלת נסיון רב בהנחיית קבוצות ועבודה עם נוער.

אפרת דרור:

בעלת תעודת הסמכה לליווי והנחיה בשיטת הקשבה-ערה של אור קורן, מלווה נשים בתהליכים אישיים לאהבה עצמית.

נעמה אהרוני פרידלנדר

אשת חינוך, לוגותרפיסטית, מנחת קבוצות ויזמית בתחום שוויון מגדרי.

קרן לבני רוזנצוייג:

בוגרת תואר ראשון בחינוך ומדעי הרוח באוניברסיטה העברית. הובילה והדריכה בחינוך הבלתי פורמאלי, הדרכות באגף החינוך במשכן לאמנות ניהול צוותי מדריכים ופיתוח מערכי הדרכה.

אור שושני

בעלת תואר ראשון בחינוך בהתמחות בתנועה ומוסיקה, ותעודת מנתחת התנהגות יישומית. בעלת ניסיון של למעלה מ- 14 שנה בעבודה במסגרות חינוכיות שונות, תוך ליווי והדרכה של ילדות וילדים, הורים וצוותים. בנוסף לעבודתה במצמיחים, מדריכה ומייעצת להורים בגישה התנהגותית, ומטפלת בביו-אורגונומי.

סעיד מחמוד:

בעל תואר ראשון בקרימינולגיה ובעל תעודה של גרפולוגיה ואבחון אישיות דרך ציור. נסיון רב בהדרכת ילדים ונוער ובעבודה במסגרות חינוך בלתי פורמאלי. כיום מנחה סדנאות בבתי הספר ובמקביל מדריך ומלוווה נערות בסיכון.

נאדין עודה:

בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה. תואר ראשון נוסף בהוראת ספרות ערבית מאוניברסיטת תל אביב . בעלת תואר שני בקידום נוער בסיכון . בעלת ניסיון עבודה עם נוער בסיכון מעל 10 שנים בחברה הערבית . כיום מרצה במכללה האקדמית קרית אונו.

סיון סנדו שהרבני:

בעלת תואר ראשון B.O.T בריפוי בעיסוק מהאוניבסיטה העברית ותואר שני בייעוץ ארגוני מהמרכז הבינתחומי. ניסיון בשיקום ילדים ומבוגרים, ליווי בוגרים לתעסוקה והקמת ׳מרכז תמיכה למעסיקים׳ צפון מטעם משרד הכלכלה. כמו כן, בעלת ניסיון בתהליכים פרטניים וקבוצתיים במשרד החינוך, עם תלמידי יסודי וחטיבות הביניים.

נסרין אסעד:

בעלת תואר ראשון בהתמחות אנגלית ותעודת הוראה, ומאמנת אישית (קוצ׳ינג). מתחילה את היום כמורה בתיכון, ואז נכנס האימון אישי. בעלת ניסיון עם ילדים, וגם ילדים/ נוער בעלי צרכים מיוחדים.

מנחי/ות מרכז

מיכל סיגלר:

בעלת תואר ראשון בחינוך, תיאטרון ומחול מסמינר הקיבוצים ותואר שני בטיפול באומנות ופסיכודרמה מאונ' חיפה.מעבירה הרצאות להורים ומורים לצד סדנאות עומק בכיתות. מתמחה בליווי ילדים ונוער הנמצאים במשברים חברתיים בקליניקה במרכז ובנוסף לעבודתה במצמיחים מנחה מסעות של אנשי חינוך במסגרת תקווה ישראלית של בית הנשיא.

ערן שי:

בעל תואר שני בעבודה סוציאלית (M.s.w), קצין בריאות נפש במיל’ ומנחה קבוצות באמצעות תיאטרון פלייבק. ניסיון של 8 שנים בטיפול בפסיכותרפיה בילדים ונוער והדרכת הורים. כיום מטפל בקליניקה פרטית. כמו כן, מרצה ומנחה השתלמויות וסדנאות חווייתיות בנושאים של פסיכולוגיה של היומיום בחברת “הצוללת” מזה 7 שנים.

תמר ארנון:

בעלת תואר ראשון ותעודת הוראה בעיצוב מ-HIT חולון, ותואר בפרסום ותקשורת מ-FIT (ניו יורק). מפתחת מתודולוגיות מחקר קריאייטיבי. מתמחה בזיהוי טרנדים ומגמות, בניהול והנחיית קבוצות, ובסדנאות פיתוח והעצמה. מנחת סדנאות מצמיחים לנוער בסיכון ולצוותי מורים מהתחום. מאמינה בשינוי.

אורי שייקוביץ:

בוגר תואר ראשון בהוראה ועיצוב ממכללת ויצו בחיפה. בעל ניסיון רב בהנחיית ילדים, הורים וצוותי חינוך ומתמחה בהנחיה מקוונת. מאייר, יוצר ומעביר סדנאות ממוחשבות לגירוי יצירתיות ופיתוח הדמיון לילדים ומבוגרים.

תאיר שויקה

בוגרת מסלול משחק במכללת סמינר הקיבוצים. שחקנית בתיאטרון "אטרון" הבימה, כותבת, ויוצרת סטנד אפ ומורה למשחק בחטיבת ביניים. מדריכה כשמונה שנים בסוכנות היהודית בארץ ובחו״ל.

ליאת גרסטנהבר:

בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאונ' בר אילן ותעודת לימודי גישור מאונ' ת"א. לאחר כ- 15 שנה בהם ניהלה פרויקטים והדריכה בעולם העסקי, החליטה למנף את הידע והניסיון שלה לחינוך ומאז היא מנחה ילדים, הורים וצוותי חינוך בשיטת מצמיחים.

איתיאל בן חיים

בוגר תואר שני מחקרי בהיסטוריה, האוניברסיטה העברית בירושלים. בנוסף לעבודתו במצמיחים, מנחה סדנאות למיניות בריאה, מרצה בנושאי מאפייני גיל ההתבגרות ונוער בסיכון. חובב מושבע של סקי וצלילה

שובל זילביגר

בעל תואר במשפטים ומגשר מוסמך. במשך מספר שנים הגיש תלמידים מתקשים לבגרויות במסגרות ובאופן פרטי והדריך אוכלוסיות מורכבות כבעלי צרכים מיוחדים ומתמודדי נפש. יזם חברתי ולומד טיפול בשיטת "דיאלוג פתוח".

רחלי שליין:

בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות, מטעם מכללת רופין ותעודה בהנחיית קבוצות, פיתוח מצוינות ומנהיגות, מאונ' בר- אילן. בעלת 12 שנות ניסיון בניהול, הובלה ופיתוח תוכניות חברתיות מערכתיות, ביניהן מניעת שימוש באלימות, סמים ואלכוהול וכן ניסיון בעבודה עם בני נוער ואנשי חינוך.

שני ורסנו:

בעלת תואר ראשון במנהל עסקים במרכז האקדמי למשפט ועסקים, ותואר שני בייעוץ ארגוני במכללה למנהל. בעלת ניסיון עבודה בהדרכה, הנחייה וניהול ובעבודה עם ילדים ובני נוער כאסיסטנטית ומנהלת להקות מחול.

אגם שוסטר:

שחקנית, בוגרת מכ' סמינר הקיבוצים בהצטיינות. עסקה בהוראת התיאטרון, בעיקר עם ילדים ונוער מאוכ' מורכבות, וכמו כן עובדת עם נוער בסיכון ונוער עבריין. כספורטאית מקצועית בעברה, עוסקת ומפתחת את תחום "מצמיחים בספורט" להכשרת צוותי חנ"ג ומאמנים בשיטת מצמיחים.

אדוה כפרי:

בעלת תואר ראשון בהצטיינות במסלול לחינוך לצדק חברתי, סביבתי וחינוך לשלום ותעודת הוראה לביה"ס היסודי ממכללת סמינר הקיבוצים. בעלת ניסיון כמחנכת ומורה למקצועות רבי מלל. הנחתה בני נוער ומבוגרים והכשירה צוותי הדרכה במסגרת ארגון Seeking Common Ground המתמקד בהכשרה למנהיגות ושותפות של בנות נוער ישראליות ופלסטיניות

אביבה בן-ארי:

יועצת ארגונית ומנחה חינוכית לאנשי חינוך, בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנים בהדרכה והנחיה וניהול חינוכי. בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות עם התמחות במש"א ותואר שני בייעוץ ארגוני.

איתי פלר:

בעל תואר ראשון בלימודי קולנוע מאונ' ת"א, ותעודת הנחיית קבוצות מסמינר הקיבוצים. ניהל את המסלול לנוער בסיכון ללימודי 'תקשורת מקדמת' בסמינר הקיבוצים. מנחה קב' נוער בסיכון במוסדות חינוך, קב' חברתיות של בוגרים בעלי מוגבלויות וקבוצות ללימודי אוריינות דיגיטלית והכנה לעולם התעסוקה המשתנה.

יעל בהט:

בוגרת תואר BA בעבודה סוציאלית (מכללת תל חי), בעלת תעודה לפסיכותרפיה בעזרת בעלי חיים AAT (מרכז בולבי), מטפלת בילדים ונוער בעזרת בעלי חיים בקליניקה פרטית במרכז, מטפלת מרפאה בעמותת "למען חיות הבר".

יעל זאגא קופפר:

בעלת תואר ראשון לפסיכולוגיה ותקשורת של אוניברסיטת תל אביב, ותואר שני לייעוץ ופיתוח ארגוני. עוסקת למעלה מ 12 שנים בתחום החינוך, הדרכת ילדים וצוותים חינוכיים. לומדת במסלול התלת שנתי מטעם מכון אדלר של הנחיית קבוצות והדרכת הורים.

שרון כליף חסון:

יועצת ארגונית, מנחת קבוצות בגישה האינטגרטיבית, לימודי המשך בגישה טיפולית יונגיאנית ומטפלת IL CBT. מדריכת הורים ויועצת משפחתית בחנ"מ. בעלת ניסיון של 20 שנה בפיתוח הדרכה והנחייה קבוצתית ופרטנית. מייסדת "בית להורות מיוחדת".

רמון ענב

בוגר תואר ראשון בהצטיינות במדעי התזונה (האונ' העברית) בוגר MBA לחדשנות בבריאות מאוניברסיטת רייכמן. דיאטן ויזם, מנחה קבוצות לירידה תוך שילוב מתודות מתחום האימון והפסיכודרמה. בעברו טיפל במרכז לבריאות הילד, שירותי בריאות כללית. מרצה לקידום בריאות בחברות הייטק, חברות ביטוח, בצה"ל ובמשרדי ראש הממשלה.

נועה צרויה:

בעלת תואר ראשון בחינוך וניהול מאונ' בן גוריון ובעלת תואר שני במסלול 'קידום נוער בסיכון' ממכללת בית ברל. בוגרת תכנית "חותם" במסלול להוראת לשון ומורה בתיכון הזדמנות שנייה. מזה כעשור עובדת עם נוער במסגרות בלתי פורמליות ובבתי ספר.

סיון בן ארי:

בוגרת לימודי הנחיית קבוצות של בית הספר "תפנית". במאית דוקו ועורכת וידאו. בוגרת המחלקה לקולנוע בית ברל. מנחה ומלווה פרויקטים חברתיים קולנועים מגוונים (עמותת "להב", עמותת "רואים רחוק"). מנהלת את הסטודיו לקולנוע של עמותת "כנפיים"- מרחב יצירה למתמודדי נפש.

אהוד סקר

תואר ראשון במדעי המדינה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאונ' חיפה. בוגר קורס בהנחיית קבוצות משימה מטעם מכללת גישות. בעל ניסיון עשיר ומגוון בעולמות ההדרכה, הלמידה והחניכה. הקים וניהל מכללה ארצית ברשת קמעונאות דרכים גדולה. מנחה ומעביר סדנאות בעולמות חווית לקוח ושימור עובדים.

יאיר שפירא:

במאי תיאטרון, מחזאי ושחקן. בוגר מכללת סמינר הקיבוצים. עוסק בהוראת תיאטרון ויצירה אישית לילדים מכל הגילאים ומרקעים שונים, מנחה קבוצות רב גילאיות של תיאטרון קהילתי.

מרי ניסימוב:

בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות וניהול משאבי אנוש מטעם המסלול האקדמי המכללה למנהל, ובעלת תעודת אימון הוליסטי ודמיון מודרך מטעם מכללת רידמן ולשכת המאמנים הארצית. מאמנת ומלווה תהליכי התפתחות והעצמה ומנחת סדנאות.

עתליה פ. גוטשלק:

מנחת קבוצות בגישה אינטגרטיבית ותואר B.Sc בביולוגיה, עם ניסיון מגוון בהנחיית קבוצות: גיל שלישי, חרדה חברתית, צרכים מיוחדים ועוד. מאמינה בכוחו של חיבור אנושי לייצר שינוי ולהוביל לצמיחה אישית בתוך קבוצה

עדי חסון:

בוגרת תואר שני בחינוך מיוחד. מדריכת הורים ומנחת קבוצות. בעלת ניסיון רב בגיל הרך, בשילוב ילדים עם קשיים התנהגותיים במסגרת החינוך הפורמלית.

שבא בלק:

מנחת קבוצות ואשת חינוך המגיעה מעולמות הפסיכותרפיה הגופנית ובעלת B.Ed בחינוך בלתי פורמלי ומדעי החברה (המכללה האקדמית בית ברל). פועלת בשדות החינוכיים מזה כעשור ומנחת קבוצות ילדים ונוער בתחומי העצמה, אומנות וניהול מצבי קונפליקט.

עינת שוורץ אריאל

מדריכת הורים מוסמכת מכון אדלר. בוגרת לימודי פסיכולוגיה ומשפטים במרכז הבינתחומי. מנחה קבוצות הורים ומלווה משפחות באופן פרטני. מרצה בנושאי הורות ומלווה צוותי חינוך. מנחה קבוצות אסירים משתקמים.

מאיה כהן:

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך בשילוב אמנויות, במכללה האקדמית תל-חי. בוגרת תכנית מנהיגות "שגרירי רוטשילד". בעלת תעודת הנחיית קבוצות מטעם מכללת רופין. בעלת ניסיון בניהול והובלת פרויקטים חברתיים וקהילתיים. מזה כעשור מדריכה ומנחה בני נוער במסגרות חינוך בלתי פורמאלי, וכן עוסקת בהנחייה וליווי של צעירים, סטודנטים ותכניות מנהיגות.

חן חלפון:

בעלת תואר ראשון בטכנולוגיות למידה, מטפלת רגשית וקאוצ'רית לילדים ובני נוער בשיטת EMBT בקליניקה פרטית במרכז, בעלת ניסיון רב בחינוך הבלתי פורמלי. בעלת תעודת מאמנת בכדורגל לילדים ושחקנית כדורגל מקצועית, משלבת את עולם הכדורגל ככלי לפיתוח מיומנויות חברתיות וכישורי חיים.

אלעד עטיה:

בעל תואר ראשון בחינוך ותקשורת. עוסק כ- 17 שנה בחינוך הבל"פ בהנחיית ילדים ונוער. מוזיקאי, זמר, יוצר ומנחה סדנאות על כלים אתניים מרחבי העולם. משלב את המוזיקה ככלי להעצמה עבור ילדים ומתבגרים עם קשיים רגשיים וחברתיים .

נטלי שטנגל:

מאמנת מוסמכת מטעם לשכת המאמנים בישראל. מתמחה באימון והנחיית בוגרים ונוער עם הפרעת קשב וריכוז. יועצת ארגונית ועסקית. מלווה אנשים לבהירות וצמיחה וניהול הזמן בחיים להגשת מטרות בחיים

מנחי/ות דרום וירושלים

אירית יעקב אלחדד:

ראש צוות מחוז דרום. בעלת תואר ראשון בטיפול בקידום נוער B.E.D מבית ברל ותעודה בהנחיית קבוצות מביה”ס גישות. ניסיון רב כמטפלת נוער בבתי ספר, פנימיות, יחידות קידום נוער עירוניות ובתי כלא. הקימה וניהלה מרכז לייעוץ והדרכה לנוער בשוהם. הנחתה ב”תאיר” – מרכז סיוע לנפגעי/ות תקיפה מינית. מסיימת לימודי הדרכת הורים וצוות חינוכי באייכה.

עדי קורן:

מטפלת רגשית CBT בילדים ומבוגרים, בעלת תואר שני M.A ביישוב סכסוכים מאונ’ ת”א, מנחת קבוצות ומדריכת הורים מוסמכת מכון אדלר ומשרד החינוך. מנחה בכירה במרכז סיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית. בעלת ניסיון עשיר ומגוון בהנחיה קבוצתית ופרטנית של הורים, ילדים, נוער, סטודנטים וצוותי חינוך.

ליאור בן רעי:

בוגר המכון לחינוך דמוקרטי בסמינר הקיבוצים, עסק בהוראת מקרא והיסטוריה בגילאי חט”ב, בעל ניסיון רב בחינוך הבלתי פורמאלי ומתמחה בעבודה בקהילות קטנות. כיום מנחה ומרכז את עבודת מצמיחים באזור הערבה ואילת.

עינב טוטיאן:

בעלת תואר ראשון בספרות ובפילוסופיה מאוניברסיטת בן גוריון ותעודת מנחת קבוצות מטעם מכללת ‘גישות’. סטודנטית לתואר שני במנהל עסקים במסלול להתנהגות ארגונית. בעלת ניסיון מגוון בעבודה עם בני נוער, הדרכה והנחייה ורכזות בארגונים שונים.

אורית שטצלר:

יועצת ארגונית ומנחת סדנאות, בעלת 20 שנות ניסיון בחינוך בלתי פורמלי, הסברה והכשרת קהלים מגוונים ואוכלוסיות קצה. בוגרת M.A. בקרימינולוגיה ועוסקת במחקר אקדמי במגדר. מנוסה באימון צעירים ומבוגרים, ליווי וייעוץ לארגוניים בגיוון מגדרי, שיח מכבד ושילוב טרנסג׳נדרים.

מזל שינק פרץ:

בעלת תואר ראשון במדעי החברה מטעם המכללה האקדמית ספיר. בוגרת מכון "דרך הדעת" בתחום אימון ילדים ונוער בשיטת האימון האינטגרטיבי. עוסקת באימון והנחיית קבוצות ופרטני. מנחת מיינדפולנס לילדים ונוער מטעם "מרכז גוף ונפש״

נעמה ענקי:

תואר ראשון במדעי ההתנהגות- קרימינולוגיה מאונ' אריאל. תעודה בטיפול וסיוע בעזרת בע"ח, אונ' בר-אילן, בית איזי שפירא. בוגרת קורס הנחיית קבוצות בגישת SBL מטעם מכללת גורדון. בעשור האחרון עוסקת בתחום החינוכי- חברתי בתפקידים שונים במסגרות בלתי פורמליות. בעלת ניסיון בעבודה עם נוער וצעירים בעלי מוגבלויות.

ליאת ורון לניאדו:

תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאונ' ב"ש, תעודת "הנחיית קבוצות" מטעם האונ' הפתוחה, ו"ייעוץ ארגוני ליועצי פנים" מטעם אונ' ת"א. לומדת "ניתוח התנהגות" באונ' ת"א. בעלת ניסיון בתפקידי הנחיה, ייעוץ וניהול פרויקטים במגזר העסקי והחברתי. עוסקת בהערכת תכניות חברתיות.

ליאור בר:

אשת חינוך, בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד ולקויות למידה במכללה האקדמית תל חי, תואר שני בייעוץ חינוכי באוניברסיטת בן גוריון ובעלת תעודת הוראה בפסיכולוגיה. בעלת ניסיון רב בחינוך הפורמלי והבלתי ופורמלי. בשנים האחרונות עובדת כיועצת חינוכית בבתי ספר.

עינת צח:

בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות, מכללת פרס ומנחת קבוצות מטעם מכון אדלר. בנוסף לעבודתה במצמיחים, עובדת כסטייליסטית וסטייליסטית טיפולית, מתמחה בדימוי גוף ומעבירה הרצאות וסדנאות בנושא.

טל דרור:

בעלת תואר ראשון B.sc בהנדסה כימית. מנחת סדנאות ומדריכה מטעם מסל''ן, מרכז סיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית ואלימות בנגב, יועצת שינה ומדריכת הורים מוסמכת מכון אדלר.

גל רוטנשטיין עמר:

בוגרת לימודי הוראה עם התמחות בלשון העברית מטעם מכללת לוינסקי, מדריכת הורים ויועצת שינה ובוגרת תוכנית ״חותם״ ליצירת שינוי חברתי. בעלת ניסיון בעבודה במסגרות חינוכיות וליווי משפחות וילדים.

מיטל אולק אמויאל:

בוגרת תואר ראשון ושני במשפטים. שימשה במשך שנים כעו״ד פלילית בפרקליטות מחוז דרום. בעלת ניסיון עשיר והכרות עם הפשיעה בקרב בני נוער. פעלה שנים בהסברה, הדרכה והנחייה של בני נוער בבתי ספר בנושאי מניעת אלימות, פגיעה ברשת ועוד.

דודי נוימן:

בוגר הסטודיו התלת שנתי למשחק ע"ש ניסן נתיב ירושלים, בעל ניסיון עבודה בהדרכה והעברת חוגי משחק לילדים נוער ומבוגרים. מנחה סדנאות לגיל השלישי לשיפור הזיכרון.

עדי אגמי:

בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ותעודת הוראה. מאמנת רגשית לילדים ולנוער, מאסטר NLP כולל התמחות NLP לילדים. בעלת ניסיון רב בהנחיית ילדים בקבוצות בשילוב כלים מעולם ההתפתחות האישית, מיינדפולנס ודמיון מודרך.

עדי ברק:

סטודנט לחינוך ותעודת הוראה בגיאוגרפיה. בעל ניסיון רב בהדרכה במסגרות חינוך בלתי פורמאלי ובפנימיות. בעל תעודת ליצנות רפואית , קופירייטינג , nlp וכתיבה יוצרת.

הילל ענב גולדברג

בעלת תואר ראשון ושני בחינוך מיוחד. בעלת ניסיון רב בתחום החינוך, הוראת ילדים עם צרכים מיוחדים והדרכת מורים. במהלך עבודתה פיתחה תוכניות הוראה, תוכן פדגוגי ותוכניות הדרכה למורים.

עדי משיח:

בעלת תואר ראשון בחינוך לגיל הרך בסמינר הקיבוצים ותעודת הכשרה מקצועית מיינדפולנס לעבודה עם ילדים ונוער במרכז ׳גוף ונפש׳ ברמת השרון. וותק של שמונה שנים כגננת במשרד החינוך ושנה בחינוך המיוחד. בעלת קליניקה פרטית לסדנאות למיומנויות חברתיות והעצמה לילדים.

סוג'וד אבו זקיקה

בוגרת תואר ראשון בספרות אנגלית ואמנות חזותית, ותעודת הוראה באמנות, אוניברסיטת בן גוריון בנגב. מנחת סדנאות באמנות חזותית ותולדות אמנות לתלמידי חטיבת ביניים ותיכון. בעלת ניסיון בהדרכה וריכוז תכניות לימודים בלתי פורמליים.

לירן מור אהרוני:

בעלת תואר ראשון בתעשיה וניהול, תעודת מעצבת פנים. נסיון בהדרכה והנחיית ילדים בקורסי הכנה לתכניות מצויינים ומחוננים.
דילוג לתוכן