(ע"פ סקר שנערך ע"י מכון משב בינואר 2020)
ערים ויישובים מכל שכבות האוכלוסייה מתמודדים עם מגמת עלייה מדאיגה של אלימות ותוקפנות בקרב תלמידים ונוער בישראל. מקרים של אלימות ברשתות החברתיות, אלימות מגדרית, אלימות מילולית, בריונות בבית הספר ובמרחב הציבורי – כל אלו דורשים טיפול מקצועי ומיומן.
על מנת לטפל ביעילות בנושא יש לבנות תכנית כוללת הנותנת מענה לילדים ונוער, אנשי החינוך וההורים בעזרת כלים פרקטיים מדידים.
כדי להוביל אקלים חברתי מיטיב, להעלות את תחושת השייכות והאכפתיות ולהפחית תוקפנות באופן יעיל, אנשי חינוך זקוקים לכלים פרקטיים כבר משלב לימודי ההוראה.
שיטת מצמיחים, אשר משלבת למידה חברתית רגשית (SEL) עם מתודות הנחייה ייחודיות, מבוססת על מחקרים מהארץ והעולם ועל ניסיון השטח העצום שצברנו ב – 20 השנים האחרונות בעבודה עם תלמידים וצוותי חינוך.
במסגרת הקורסים וההשתלמויות שלנו באקדמיה אנו מלמדים את שיטת מצמיחים ומכשירים צוותי חינוך, יועצות ומנהלות בהובלת שיח חברתי רגשי אותנטי, ביצירת אכפתיות ובהובלת תהליכים של שינוי נורמות חברתיות בכיתה.
הקורסים שלנו מועברים באופן פרונטאלי, מקוון (זום) או היברידי.
67%
מהמורים חשים שלא קיבלו הכשרה מספקת בלימודיהם באקדמיה בנושא אקלים חברתי והתמודדות עם תוקפנות.
(סקר משב 2020)
94%
מהמורות השיבו כי ההכשרה שקיבלו באקדמיה לא תרמה להם בהתמודדות עם תוקפנות בין ילדים ברשתות החברתיות.
(סקר משב 2020)
71%
מהמורים.ות דיווחו שהשתלמות בשיטת מצמיחים תרמה להם במידה רבה לטיפול באקלים החברתי בכיתה
(סקר משב 2021)
רוצה לשמוע עוד?
הצטרפו לרשימת תפוצה
WhatsApp us